Mom9870 Kızlar 2. Doz yarın olacağım. Bana 7 Eylül’de gel dediler bu durum da zaten randevu oluşturulmuş mu oluyor? Extra randevu almak gerekmez değil mi?
Deletedmom_36 Mom9870 bende ayni seyi merak ediyorun 20 eylulde gel dedi. Birde bir yakinin yek doz asi oldu birdaha olmak istemiyormus asi li olarak sayiliyormuyum ben diye soruyordu.
antropologanne Mom9870 Keske saĝlık sistemi dediĝiniz kadar pratik işlese 😂😂 Randevu almanız lazım maalesef.
Mom9870 herseyguzelolacakk Laden 7 Eylül deyince ben randevuyu o zamana verdiler diye düşünüyordum da. 😂
herseyguzelolacakk Deletedmom_36 hayır tabiki. Tek doz aşının hiçbir koruyuculuğu yok. Ha aşı olmuş ha olmamış gibi birşey onun ki. Dozları tamamlaması lazım
Dmt-01 Mom9870 evet öyle isteğe bağlı diyolar ama bazı yerler bi nevi mecburi kılıyo emniyet gibi eşim polis ve mecburen üçüncü dozu oldu
antropologanne Mom9870 Siz simdiden bakip alin. Bende mesela ikinci dozumu normalden gec oldum. Habire ertelediler. Sonra uygun bosluk bulamadim vs. Epey gec olmustum.