laliko35 Dpdjdldjkd7 ben naptiysam geçmedi 3 aylık kızım silikon göğüs ucuyla emziriyorum bi gün bıraktım normal emzireyim ddim gene yara oldu felaket
alindas Dpdjdldjkd7 bunu sadece iki ürünle atlatabildim. 1) gümüş kapak (en ucuzunu aldım hepsi aynı etkiyi yapıyor para dökmeye gerek yok. Sütünüz o kapakta birikiyor kendi sütünüz tedavi ediyor zaten yumuşacık yapıyor) 2) ayça çekirdeği jeli (ayva çekirdeklerini cam bir kavanoza biriktirip üzerine su ekledim bir kaç gün bekleyince jel gibi oluyor sürünce anında ferahlatıyor acısını alıyor. Gümüş kapağı takmadan önce sürüp üstünede kapatıyordum bazen)
Dpdjdldjkd7 laliko35 bal sür canım göğüs ucuna ve çevresine sonrada yıkarsın banyodayken saçlarını göğüslerine sür
NorthLight NorthLight değişik şeyler sür diyenlere itimat etme, eczanede veya ebebek gibi yerlerde satılıyor, normal krem gibi göğüs ucuna sürüyorsun, geri yikamana da gerek yok