Arkadaşlar bebegım 10 ay 25 günlük ve 10 Aydan beri geceleri sık uyanıyor gozlerı kapalı ama aglıyor meme verınce susuyor yatağına yatınca hemen uyanıyor neyse böyle olduğu ıcın yanıma alıyorum yanımızda uyuyor yanımızdayken de aglıyor meme ıstemıyor bazen neyı var anlayamıyorum da yanımızda yatınca ve ağzında hep meme ben mahvoluyorum heryerım agrıyor esım de rahat edemıyor nasıl olacak böyle olan var mı gecıcı mı bu durum 😞