yaseminoztrk 3MelekAnnesi3 ben kulak çubuğunu karbonatlı suya batırıp diline sürüyordum ama böyle kazır gibi. Parmağınıza gazlı bez sarıpta yapabilirsiniz ben parmağımı ağzına sokamadığım için böyle yapmıştım. 3 4 kez yaptım geçti. Emziriyorsanız göğüs ucunuzu da karbonatlı su ile temizleyebilirsiniz sık sık. Biberon ile besleniyorsa biberonunu da kaynatın arada yada karbonatlı suda bekletip iyice yıkayın bunlarda önlemeye yardımcı olur
AysunCeysina 3MelekAnnesi3 fungostatin diye bir ilac var eczanelerde antibiyotikli. bende karbonatli su yaptim sildim gecmedi bunu aldim gecti gunde 4 defa agzina dokuyorsunuz icinden aparati cikiyor yutsada bisey olmuyor arastirabilirsiniz. cok iyi geldi
MLSVS 3MelekAnnesi3 benim kızım 6 aylık hiç pamukçuk olmadı çünkü doğduğundan beri su veriyorum. Su vermeyin diyor doktorlar ama benim doktorum ver demişti iyi ki vermişim şimdi suyu nasıl seviyor. Su hayattır.
3MelekAnnesi3 yaseminoztrk emiyor cnm ama göğsüme veya bebegin agzına başka zararı olur mu karbonatın 6 ay su bile verme dediler
Sena51 Benim bebeğimde de var herkes karbonatlı su yap bi yazmayla ya da kulak çöpüyle dilini sil diyorlar
yaseminoztrk 3MelekAnnesi3 ilaçtan zararlı değildir. Herhangi bir sorun yaşayan görmedim şimdiye kadar bende yaşamadım. Yaptıktan sonrada bidaha olmadı zaten
tecrubesizannee Benim bebeğime de büyükler pamukçuk dedi doktora götürdük pamukçuk değil sütten dedi. İlaç vermeye gerek yok gazlı bezi karbonatlı suya batır sil arada dedi. Aman kendi kendinize ilaç vermeyin derim
3MelekAnnesi3 tecrubesizannee yok canım bugün doktora sordum bişey yazmadı zaten sonra konu değişti ikimizde unuttuk bida konu hakkında konuşamadık zaten olmazsa karbonatlı suyla silerim
3MelekAnnesi3 Burculiceee bugun aile hekimine götürdüm ondan yazdı cnm sizin gecti mi o ilacı kullanınca
MLSVS 3MelekAnnesi3 allah korusun 6 aylık bir problem olmadı 4. Aya kadar 2 3 çay kaşığı arasında verdim