Ozgeruya benim hem kızımda hem oğlumda vardı, hatta kızımı 1yaşına girdikten sonra aile hekimimizin KBB ye yönlerdirmesiyle öğrendik. Uyurken nefeste tıkanma ve horlama gibi sesler çıkarırlardı, kızımdaki çok büyüktü 2 yaşına gelince ameliyat oldu. KBB götürmeniz en doğrusu.