AyseErva2095 ayno sorunu yasiyordum sabaha kadar emme agzimda dursun istiyorfu.en guzel cozum bu durumda babaymis.kovidden hastsneye yatmak.zorunda kaldim ve aglasada ayakta sallanarak uyudu babaya bana yaptigini yapamadi.uc dort gun gece uykularini babaya devredin gecr bir yada iki kez verin her istediginde sizin olmadiginizi gorsun.brnim icin hastanede yatmak kabus gibiydi.ama suan gece memesindrn kurtuldugumuz icin okadar mutluyumki .dun gece yine surekli meme isteyecek gibi oldu uyandikca esim pıspisladi ayaginda salladi derken unutturduk yine