Defnoli Kızlar merhaba ben kızım 3 aylıkken menenjit alışına başlandı , manveo ve bexsero toplam da 6 doz 3 manveo 3 bexsero yani aynı aşıları yaptıran var mı aranızda gerçekten kafam karıştı bir sürü aşı markaları da var
Mom345 Defnoli erken başladığınız için 6 doz bexsero 2+1 yapılıyor her halükarda biz nimerix yaptırdık o normalde 13.ayda yapılırsa tek fox uygulanıyor ama bize 7.ayda yapıldığı için 2 doz nimerix olduk şuan 2 doz bexsero olduk 16.ayında son doz bexsero olcak toplamda 5 doz olmuş oluyoruz