biricik34 hayır böyle düşünüp kendinizden uzaklaştırmayın, onun ilk 3 ay size ihtiyacı var bol bol kucaklayın emzirin memede uyutun, kokunuzu alsın doya doya. Göbek bağı fiziksel olarak kesildi ama manevi olarak hala duruyor ☺️ büyüdükçe çevreye ilgisi arttıkça düzene sokarsınız acele etmeyin.