kaymakliekmekkadayifi Kizlar 6. Ay da kac tane asi yapiliyot ve agizdan damlatilan asi her bebege ayri tup mu kullaniliyor yoksa ayni tupu bir kac defa mi kullaniyorlar ? Sanki daha onceden kullanılmış bi tupu kullandilar gibi geldi de bana …
Karaninannesi33 kaymakliekmekkadayifi 2 tane bacaktan aşı oluyor karma 2.doz hepatit b 3.doz. Ağızdan da çocuk felci. Aynı tüpü kullanıyorlar çünkü sadece 2 damla yetiyor
kaymakliekmekkadayifi Karaninannesi33 ama agizdan agiza cok mantiksiz degil mi ya onceki bebek hastaysa ?
kaymakliekmekkadayifi Alperinannesiii saglik ocagi rutin asilarina gittik orda yapildi. Rutin asilar ozelde yapiliyor mu ki
Alperinannesiii kaymakliekmekkadayifi ben doğduğundan beri özelde yaptırıyorum canım orda ücretsiz olan Burda da ücretsiz