seda57 Kızım bugün tam 28 günlük ilk gunlerde çok az gazlanir ve çok rahat gaz çıkartıldı falan 3-4 gündür çok gazlaniyor ve gazını çok zor çıkarıyor sürekli bir ıkınma halinde ne yapacağım bilmiyirun aynı durumu yaşayan varmı acaba
Merve59 seda57 ilk 15 gün çok güzel geçiyor sonrasında gaz başlıyo malesef canım. 1 ay kontrolünde doktora danışıp gaz damlası başlayın ve kendi yiyip içtiklerinize dikkat edin, malesef tamamen bitmiyor bi süre 😐