DurununAnnesi12 bizim evde klima 24 saat açıktır 23 derecede tutuyorum evi. Bugün hava serin klimayı kapattım camları açtım yine 24 derece. Bebek de kısa kollu zıbınla çorapsız duruyor. Bebekler için sıcak daha kötü, uyuyamıyorlar beslenemiyorlar. Benim bebeğim hep huzurlu mutludur. Uykusu emmesi hiç sıkıntımız yok, biraz olsun etkisi vardır bunda ortam ısısının diye düşünüyorum. 🙌🏻