bukaga Kızlar merhaba bebeğimin boynu sağ tarafını daha cok seviyor yani istediğinde sol ya da düz kullanıyor soluna yatıyor ama bakarken sağ tarafını daha cok seviyor napabilirim bu büyüdükce düzelir mi not: tortikolis kadar belirgin bir durum yok :?
Ygzmomm bukaga Benim oğlumda öyle bi araştırdımboyun eğriliğini ama baktım ben hep sağındayım o yüzden yapıyormuş şimdi solda duruyorum oraya alıştıracağım