Esilasmyye sizi en iyi ben anlarım sanırım. aynı bahsettiğiniz gibi sulu egzamam vardı elimin üst kısmında bilek kısmında. 3 sene geçmedi. cildiye, genel cerrahi, dahiliye hepsine gittim. en son koluma sıçramıştı ordan parça da aldırdım hatta ama hiçbir şey çıkmadı. doktor tamamen stres kaynaklı olduğunu söyledi o dönem yatılı kuran kursuna gidiyordum. kursu bıraktım hayatım normale döndü ve geçti. yinede en iyi gelen krem travazoldu ama o da geçiriyor diyemeyeceğim