Azyef ben işim bitince bişey olmasın diye buzdolabına koymuştum 2 ay kadar dolapta durdu. Sonra aşı olduğumuzda hemşire calpol ver dediğinde bişey olurmu diye sordum bende buzdolabına koyuyorum şekerlenmediyse ver bişey olmaz dedi. Tabi çıkarınca baya ısınmasını bekliyorum yanlışmı yapıyorum ki