Çok farklı yapanlar vardır eminim ama ben lor peyniri yapıyordum evde kendim 1 kase lora 1 kaç yemek kaşığı zeytinyağı birazda peyniraltı suyu(lor yaparken süzdürdüğümüz su)ekliyorum blandıra vurup bi kaç bız yaptıktan sonra kremamsı bir kıvam alıyordu.Benim kullandığım yöntem hem pratik hemde çok zahmetli değil