Bebelac gold 10 gün çok iyi gidiyordu içiyordu sonra tam bitirmemeye başladı ve iğrenç kokulu,sesli ve ishal gibi kaka yapmaya başladı günde iki kez dua ediyodum kaka yapmasın diye bı süre devam etti çünkü ben ek gidadaki bı. Besin alerji yapti sanıp onları ekle çıkar yapıyodum sonra anladım ki mamaymis hemen değiştirdim sma optipro da aşırı gaz yaptı similac aldık biz de o iyi şu an gaz durumumuz çok iyi kabız da yapmadi sevdi de oğlum