Bugün 1 aylık olduk kızımla, gece yatarken çok kasıyor kendisini ayaklarını çekiştiriyor sonra geriye uyuyor, geriniyor aklım almıyor gaz sancısı mı artık anlamıyorum her emzirmeden sonra gazını çıkarıyorum ama genede gazi oluyor bebeğimin şuan sırf düşünmekten uyuyamiyorum onu izliyorum uyurken gözlerini açıp kapıyor arada çok fazla genleşiyor uykudan uyanıp genlesmeyi seviyor bu durumlari benim gibi yaşayan var mı acaba ben mi çok büyütüyorum bilemiyorum