gzdcgn bende ilk 10 gün hem emzirme hem mama verdim, gittikçe içtiği mama miktarı azaldı. 60 cc ye kadar içiyordu. Son 2 gün 40-30-20 derken bi öğünde mamayı hiç içmedi, şuan 17. Günümüzdeyiz. 7 gündür mama vermiyorum. Bolca dereotu ye ve su iç. Bende sütü arttıranın dereotu olduğunu düşünüyorum