Oğlum iki gündür ateşlendi ihmal etmeden düşmeyince doktorumuza gittik ateşi 37.3 du doktor 38 ustu olursa.serum veririz dedi ama Allah’tan düşük.cikti.gerek duymadı boğazları.bakinca kızarıklık ve şişlik.var.annesi dedi bi kan verelim kan da var mi bisey. Bakalım dedi çok şükür temiz çıktı ama bir gün daha geciksen yatirabilirdik dedi iyi ki erkenden gelmişsin kana karisabilirdi enfeksiyon dedi lütfen ihmal etmeyin sizler de o kadar.korktum ki ilaçlarımı düzenli kullanıyorum şuan antibiyotik ve calpol yazdı inşallah gececek🤲🤲 bu durumu yaşayan anneler.varsa tecrubelerini yazabilir