Eymenim18 bizimde düşük çıktı onda da öok kötü seyler yazıyor. İğne verdi 3 tane ona 2 tane sen yaptır dedi. Sağlık ocağı doktoru ben olsam yaptırmam yasal değil zaten dedi. Bende kendime yaptırdım. Çünkü doktor senden geçer b12 eksikse bebekte sende de eksiktir dedi düzelsin diye sürekli et ürünü yumurta falan tüketmeye calısıyorum. Sende bunları çok tüketmişsen olmuş olabilir