mihrosum Tabi ki,bol bol serum fizyolojik yapmaya devam. Yarım saatte bir yapın ama çekim yapmayın. O çok zararlı. Zaten akıyormuş gerek yok. Alerjiye bağlı öksürük varsa başka etkenlerde çok önemli öksürükte. Beslenme,reflü,ev akarları ve daha bir çok sebep var. Siz sarımsak kürünü yapmaya devam edin. En azından bu süreçte kakao lu ürünler yedirmeyin. Evin nem dengesine dikkat edin. En basit gribal hastalık bile 1 hafta-10 gün arasında geçermiş. Siz dikkatli,özenli olun geçecek inşallah.☺️