Sdcnk ankara lokman-hekim-akay-hastanesi nde dogum yaptim,premature beklendigi icin 2 pediatrist de dogumda birsey olursa diye yanimdaydi,verniks tabakasinin 24 saatte emildigini,bebegi gunluk yikamam gerektigi soylendi. Hani askinda şu da var,eskiden dogumlarda( 13 yasindaki kizim) hastanede lavaboda musluk altinda mis gibi yıkarlardi,tip gelisiyor mu degisiyor mu bu konuda yorum yapmak haddim degil tabi ki ama 13 yas,11 yas ve 11 aylik cocuklarimdan tecrube ile yaziyorum