Ikra-5561 Ben kızıma molfix kullanıyorum.bezden mi ıslak mendilden mi bilmiyorum poposu kızardı ve kremde sürüyorum geçmiyor
Serapveminikleri Ikra-5561 düş dönemindeyse ondan oluyordur pişik hem büyük kızımda hemde küçüğünde şimdi babyturco doğadan kullanıyorum çok memnunum
mina00 Ikra-5561 bence en ıyıcı prıma pampers, bı ara molfıx ve huggıes kullandım ama memnun kalmadım
inci_34 Ikra-5561 bebeğim benimde aynı olmustu baya ağlıyordu kızım artık yeni doğan dönemiydi hemen prima primum a geçtik sonra tabi bri ay onu kullandık cep taktı baya😂 sonra sleepy r geçtik ama 3numaradan sonra o da koku ve sızdırma yapmaya başladı elimdeki yedekler biten baby turco deneyeceğim
melike5461 Ikra-5561 molfix çok kalın geliyo bana o yüzden hiç kullanmadım. Prima premium care kullanıyorum çok memnunum prima haricinde sleepy veya soffia öneririm
little_boy Ben sleepy kullanıyorum gayette memnunum ancak cocugun cilt yapısıyla ilgili bu pişik. Her bez her bebege iyi gelmiyor bazı bebege en iyi bezi kullan yinede pişik yapıyor. O yüzden her markayı deneyin bakalım hangisi pişik yapmıcak