Tugce y bende biraz önce post açmıştım evolvia var mı elinizde diye z yani açılmış bile olsa olurdu emziriyordum ama bir haftadır emmeyi bıraktı şırıngayla süt veriyordum en sonunda bit ₺ büyüklüğünde kanlı kaka başladı maması olan var mı diye başlık açmıştım. Acaba fazladan yarım kutu bile olsa var mı elinizde . Bugün eczane eczane aradım ama bulunduğum civar eczanelerde yok. Gittiğimiz hastane similac ve neocate verdi asla içmiyor 60 ml zor çok zor içirdik eşimle. Yardımcı olabilir misiniz ödemesini de yapabilirim. Yeterki bulayım