Kızlar yardımcı olur belki. Hatta az önce bi postun altınada yazdım sizede yardımcı olur diye burda da paylaşmak istedim. Bugün 3.günümüz ve oğlum 21 aylık . 7/24 emen gece saat bası uyanan bi bebekti bunalmıştım ama korkuyordum zorlanicam diye ve çocuğu korkutmadan memeyi öcü gibi göstermeden bıraktırmak istiyordum (salça sürüp,bant yapıştırmak vs) cunku uzmanlar bunu önermiyor ve arasında aşırı sevgi dolu bir bağ var onu zedelemek istemedim. herneyse işe gündüz başladım gece uykusunda idrak edemez diye. Gündüz ilk meme istemeden önce sirke sürdüm kötü görünüşü yok sadece koku var diye bu yolu seçtim . Kokladı ve yüzünü ekşitti meme ee kokuyor oğlum dedim . Ara ara geldi yakama yapıştı her geldiğinde mutfağa gidip hemen sürdüm böyle böyle emmek istemedi.ilk gecede yine sık uyandı ve yanıma aldığım sirkeyi hemen sürdüm koklattım meme kokuyor oğlum diyip piş piş yaptım uyumaya devam etti direnmedi sanırım gündüzden alıştığı icin. hala şokundayım bukadar memeye düşkün cocuk istememeye başladı ama anlattım sen büyüdün abi oldun süt bitti gibi telkinler verdim . Dün gece bir kere uyandı meme kokuyor oğlum dedim ısrar etmedi ağlama krizlerine girer dedim ama hic olmadı şoktayım ☺️☺️ Tavsiye ederim ayrıca gece su dışında başka hicbirsey vermeyin süt vs cunku alışacak busefer her gece onu isteyecek . Yatarken karnı tok olduğunu bilin sadece . suan göğüslerim sis geri gitmesini bekliyorum sevgiler 🌸🌸