Esrvl Anneler ben bebeğimi emziriyorum emdikten 5 10 dakika sonra neredeyse yediklerinin çoğunu kusuyor. Doktora sorduğumda fazlasını kusar diyor ama çok fazla kusuyor. Genellikle emdikten sonra kusuyor mama içtiğinde fazla kusmuyor. Neden olabilir ne yapmalıyım?
MinikCivciv15 Esrvl sütünüzü bi yere biraz sağıp bi sütünüzü kontrl etmenizi tavsiye ederim. Kanallarımda sıkıntı olmuştu sütüme kan karışıyordu. Bebek o zaman öğürüp kusuyor. Öyle bir durum söz konusu ile bi iki güne sağdıkça geçiyor. Endişe etmeyin.
Vuslat23 Benıkde oyleydı ıkı memeyı bırden vermedım bırını verıp gazını cıkarıp öyle yaturdım, çok hareketlenıncede kusuyordu örselemıyordum , 5 dk sonra yada 10 öbür meme ozmn kusmadı
Lulemom Esrvl benim göğüs uçlarım yaraydı, o yüzden oldu. Bazılarında da süt kanalı açılırken olurmuş. Normalmiş yani. Gitmedim ama mesajda sordum. Normal korkma emzirmeye devam et dedi. Sadece kan çok olursa kusar bişi olmaz dedi