yigitinanneesii Mama alan bebeklerin kaç Güne kadar kaka yapmaması normal? Oğlum 3 günde bir ıkınarak yapıyor ama kabız değil normal yapıyor kakasını
yigitinanneesii Deletedmom0099 ara ar ıkınıyor ama kakasını yapmıyor gazını çıkarmak için ıkınıyo olabilir mi
deletedmom1106 yigitinanneesii yok benimkide mama alıyodu dr söledi fark etmiyo dedi 10 güne kadar normal dedi ama ıkınma zorlama oluyosa makatta catlak olabılır dikkatet biz 2 ay o çatlagı geçiremedik kabızsa popodan az cıkın sıvı yağ yolluyodum yapıyodu