Yigitkerimsmom geçen yıl bu zamanlarda kızım 3,5 aylıktı. öncelikle asla 6-9 ay almayın hiçbir şeyi, ocakta tekrar alışveriş yapmak zorunda kaldım 9-12 ay alabilmek icin. çoğunu lcwden almıstım. 2 uyku tulumu mutlaka lazım kışın biri yıkandığında diğerini giydirirsiniz baya zor kuruyor. bi tNe peluş hırkası vardı baharda onu giydirdim. bi tane astoronot mont aldım kızım biraz minyondu 9 ay almıstım ama erkek bebekler daha kalıplı ve uzun oluyo bence 12 ay alın. e bebekten hello baby almıstım onu da. şapka bere 2-3 tane bulunsun onlarda zor kuruyor çünkü. çoraplı pijama geçen yıl almamıştım bu sene için aldım onu bilemiyorjm ama öneren çok var. askılı zıbın hiç almamıştım kış için, hep kısa kollu ve üstüne uzun kollu zıbın giydirdim sıcak tutuyodu. külotlu çorap 4 tane yetmişti. takımlardan ziyade ayrı parçalar tavsiye ederm aslında bide ek gıdaya geçiceksiniz genelde üstü kirlenicek altı temiz kalıcak o zamanda takım olmayan parçaları birbirine uydurmak zor oluyor.uyku tulumu e bebek ve lcwdendi ikiside gayet kalındı 1,5 tog olandı bendekiler. aklıma gelenler bunlar sorunuz olursa yanıtlarım 😊