S-44N-56 Yigitkerimsmom ben Malatyalıyım Divanpark hastanesinde orta yaşlı bir tane çoçuk doktoru var çok iyi doktor ismi aklıma gelmedi birde gözde akademi de şehrin çıkışına doğru olan gözdede bir tane batan çoçuk doktoru var o çokk çook iyi
Yigitkerimsmom S-44N-56 isim hatirlayamadiniz mı? Divandaki sanırım Abdulkadir bey. Ona götürüyorum aslında benim de çocukluk doktorum ama yaşlandıkça kendini gelistirmemis korermis geldi bana