hell selamlar kızım 2 ay 29 günlük dün 6 7 saatlik uykusundan uyandığında emzirdim sonrasında baya fışkırarak kustu ilk defa yaşadık bunu.bugün de yarım saat bir saat önce yine uyandı ve emzirip gazını çıkarttım her şey çok güzel hafif kusmuş sileyim dedim kusmukta sarı leke var.herhangi bir fikri bilgisi olan var mı acaba https://www.hizliresim.com/7ajmme3
hell Mirac_21032019 yani dün gece farklı olarak havuç tarator yedim bu yüzden olabilir mi bilmiyorum hiç.bazen çok keskin bir koku oluyor bazen hiç koku olmuyor
1yenianne Benim oğlum da ilk doğduğunda sap sarı kusmuştu 2 günlüktü ama doktora götürmüştüm bidaha olursa getir dedi olmadı şükür. Sizin bebeğiniz üşütmüş olabilir. Safra kusmuştur. Ama yine de bir doktora götürün.
Srnsrnsrn hell ben balgama benzettim belki hafif bir üst solunum enf dur. Var mı belirtisi burun tıkanıklığı , öksürük , burun akıntısı vs
Srnsrnsrn hell ondan olmuştur balgamlı kusmuş çünkü. Yani renkli balgam enfeksiyonu gösterir istersen daha da ilerlemeden bir doktoruna danış
hell Srnsrnsrn yarın kontrolümüz var zaten.sağlık ocağında ki ebe devam ederse mutlaka görün doktora dedi.direkt acil olarak gitmeli miyim yoksa yarını beklemeli miyim karar veremedim
Srnsrnsrn hell çocuğun genel durumuna göre karar ver bence olmadı sağlık ocağına bi götür dr akc dinlesin yönlendirir olmadı