Birmuallime yaaa çok zor hiç böyle yapmamıştı yanından ne ayrilabiliyorum ne birşey kalkmak istiyo gezmek istiyo yatak odasına girerrkenden agliyo anliyo uyuyacağımi gören bebeğimi dovmusum sanar o derece çok zorluyo ne ilerde ne geri adım atabiliyorum