mustafayamaninannesi kavanoz mamaları gördüğüm kadarıyla ya çorba ya da meyve püresi o yüzden kaşık mama vermek istedim.
Bizim doktorumuz da 5.ayda ek gıdaya başlayacağız dedi ama bu aralar bebeğim doymuyor fazla verince de kusuyor. Yani kusması genel olarak arttı o yüzden alıp başlamak istedim.
Sizde Bi deneyin. Biliyorsunuzdur belki aptamil biraz tatlı Bi mama bu kaşık mamalarda çok tatsız oğlum yemedi bakalım biz ne yapıcaz 😊