Yaaa gerçekten şuraya tek biz mü böyleyiz diye girdim ama aynı durumdaymışız 🙈 gece uykumuz düzenliydi bi yatardı sabah kalkardı bu ne böyle uyanıp ağlamalar 😑 bir hafta sonra 6. Ayımız dolucak büyüdüğümüzden mü dişten mi anlamadım yok mu bunun çözümü 😩