Selin0404 Merhaba anneler, Destekli oturmaya ne zaman başladınız ve ne gıbı sekıllerde desteklı oturma uyguladınız 🥳 sanırım bızımde zamanımız gelıyor fıkırlerınıze ıhtıyacım var
Egeanul Selin0404 ben 4 buçukta bir iki dakika kıcağımda oturttum ilerleyen aylarda yerde ya da koltukta yanlarına destek minder koydum tam anlamıyla dimdik düşmeden oturmaya 7 buçuk aylıkken başlamıştı
Brsnysr Selin0404 4.5 aylık gibi kucağımda ve ebebekten aldığım banyo aparatı diye geçen bir oturak var çok işime yaradı şimdide 6.5aylik hala onda oturuyor oyuncaklarıyla oynuyor sıkılınca alıyorum