Ebruuuucnn Bebeğim daha 4 aylık covid geçiren anneler siz nasıl baş ettiniz bu durumda ? Bebeğinize bulaştı mı ?
Ebrugzbk Ebruuuucnn çok çok geçmiş olsun bende 1 ay olacak atlatalı emziriyorum ne yazıkki önlem almama ragmen bulaştırdım 5 aylık biizmkide ama çabuk atlatıyorlar endişe etme tedbirlerni almayı ihmal etmeyin çok çok geçmiş olsun 😔
Mom44454 Ebruuuucnn 2 doz biontechliyim pozitif temaslıydım ama şuan bende pozitifim test yapmadılar ağır grip gibiyim kafam ağır burnum yanıyor bebişim 24 günlük bulaşmaz inşallah 17 aylık oğlum da korona ona da test yapmadılar fakat crpmiz 42 çıktı boğazlar fenaydı onunda burun akıntısı öksürük vardı antibiyotik kullanıyoruz
mihrosum tgbmhr Ebruuuucnn arkadaşlar acaba biz demi covıt olduk. Once kızımda genız akıntısı 1 gun ates oldu 9.gum hala burnu akıyor ve oksuruyor. Bana 2 gun sonra bulastı. Burun akıntısı genız akıntısı ve oksuruk var. Deli gibi oksuruyor um. Antibiyotik ıctım fayda etmedi alerji hapı ve oksuruk surubu kullanıyorum yok fayda etmıyor
tgbmhr bende covid oldum galiba ya, dün anidrn boğazımda gıcıklanma başladı, hala devam ediyor öksürüp duruyorum. başka bişeyim yok ama belki farklı belirti çıkabilir😔
tgbmhr mihrosum olabilir valla canm benm oğlan ateşlendi hiç bi şey yokken birden dr goturduk covidle alakalı bisey demediler ama brlki covid oldu, bende 3 gun sonra böyle oldum işte