Kızlar 8 aylık bi kızım var mama içiyo sadece hipp kullanıyoruz 6 ayı doldurduğu için hipp mamasının 2 numarasına geçtik neyse mamayı verdim bi kaç gün sonra vücudunda kırmızı kabarcıklar oldu bu arada üst komşum çankırıdan geldi diye beyaz rennkte bi tarhana verdi ama bi tatlı kaşıgı anlamadım önce mama mi yoksa çorba mi yaptı diye mamaya devam ettim baktım geçmiyo ek gıdayı kestim ama doktor söyledi bakalım diye kaç doktora götürdüm anlamadılar geçicek diyip alerji damlası verip gönderdiler sonra koltuk altı kızardı sivilce gibi iki koltuk altı da ay ı cildiyeye götürdüm hemen önce bana uyuz olmuş dedi kafayı yemek üzereyim neyse losyon kullandım ama içim rahat değil sonra bi arkadaşımın tavsiyesiyle bi özel hastanede dilek diye bi doktor ona götürdüm o inanmadı olmaz dedi sonra bakınca evet benziyo dedi sonra antibiyotik lı krem kaşıntı losyon kullan 8 gün sonra gel dedi bugün gittim koktuk altı baya iyiydi 2 gün önce yine sivilce gibi kızardı bi kaç tanesi neyse doktor baktı bu uyuz değil mamayı değişin dedi hangi mamayı alıcam bilmiyorum hangi doktora inancam bilmiyorum nolur bana yardim edin düşünüyorum eğer gerçekten uyuz olsa losyon krem den sonra kızarıklıj olur mu yada mama alerji yaptıysa koltuk altı neden kızarıyo beylikdüzü esenyurt neresi olursa olsun iyi bi cildiye doktoru varsa yazın bana nolur özel devlet farketmez artık dayanamıyorum ne oldugu belli değil her doktor ayrı bişey diyo ne yapcamı şaşırdım