busrasilra14 Benim kızım 8 aylıkken bronşit oldu boğulur gibi öksürüyodu ilaç tedavisi aldı ben ıhlamur veriyodum çok rahatlattı ılıktan sıcak veriyodum. Birde burada okudum cevizin içindeki orta bölümde olan zar gibi kısımları varya 3tane cevizin içinden çıkanları kaynatıp ılık ılık onu içiriyolarmış oda iyi geliyormuş. Tereyağ pekmez oda iyi geliyor ocağın küçük bölümünde yemek kaşığının içinde yakmadan az tereyağ az pekmez eritip ılık ılık yutturun 2 çay kaşığı yeterli olur. Geçmiş olsun