Alpbeybi elifikraninannesi ilk dozu 1 haftalıkken, ikinci dozu 35 günlükken oldum. İkinci dozda benim biraz ateşim çıktı, bebeğe bir etkisi olmadı
elifikraninannesi Alpbeybi ben sağlık ocağına sordum kadın doğuma sor emziren annesin dedi biz bilemeyiz dedi
elifikraninannesi alindas memlekete gitmeyi düşünüyorum o yüzden ya aşısız hes kodu geçersiz sayıyorlar mesela eşim 2. Dozu olmamıştı bankaya almamışlar
Alpbeybi elifikraninannesi sağlık ocağındakilerin dünyadan haberi yok maalesef 😅 çocuk doktorumuz kendisi söyledi hemen ol diye. Kadın doğum doktorum da hamileyken olmamamı tavsiye etti, tam olacağım gün doğum başladı. Doğumdan sonra hemen oldum işte
alindas elifikraninannesi aaa o derece arttırıldı mı önlemler haberim yoktu🥺 başka yolu yok mu aşısız gitmenin
arzuu-52 elifikraninannesi bende çok kararsız kalıyordum annemler dün aşıya gitmişti oradaki doktora sormuş emziriyor sıkıntı olur mu diye bebeğe de antikor olur olsun aşısını demiş o yüzden bizde bu akşam gidicez sanırım aşıya
benaslindayohum elifikraninannesi evet asilarin tamamlanmasi yada test istediler doktorum daha 1 aylikkende vurulabilirsin demisti ama premature diye ben güvenememiştim anca cesaret ettim ve sinovac oldum yan etkisi daha az diye
benaslindayohum elifikraninannesi sinovac biraz daha zaman alir ama yan etkisi az genede tabiki siz bilirsiniz 😊