ANNEBALIIII Kızlar mrb. Kayınvalidem bnm evimde 7 buçuk aylık oğluma bkıyor. Dün test vermiş pozitif çıkmış. Bugün bnde de çok fzla blirti var. Test vereceğim. Sonucum çıkana kadar kndimi nasıl izole etmeliyim. Bebeğim anne sütü alıyor.
Ebrugzbk ANNEBALIIII yanına giderken üstünüzü degiştirin gögüslerinizi ellerinizi yıkayın ve çift maske takın ama biri yardımcı olsa emzirme sonrası iiçin daha iyi olucaktır çok çok geçmiş olsun inş negatifsinizdir