Kızım 15 aylık. Kış aylarında ve sonbaharda da dışarıya çıkarmayı hayal ediyorum .
kar ve yağmurda rahatça gezebilsin istiyorum. (Bu mümkünse tabi deneyimli anneler)
Biraz ürünlere baktım aklım çok karıştı.
1.ayakkabı günlük giyim için ayrı ,kar için ayrı, yağmur için ayrı mı almalıyım?
2.mont nasıl birşey almalıyım ? Oto koltuğunda giderken mont gitmenin tehlikeli olduğu biliniyor . Geçen yıl tulum giymişti . Bu yaş grubu için astronot tulum tavsiye edermsnz?
3.su geçirmezler astronot tulum almazsam ekstr pantolon yada kar tulumu almalıyım sanırım. Bu kar tulumları yağmurda da giyilir mi aşırı mı sıcak olur ?