Kesinlikle gece uykusunun daha önemli olduğu kanaatindeyim bizde 3 buçuk aylığız ben hata olarak görüyorum hep kaldırıp uykusunu bölüp besledim şuan uyku problemini yenmeye çalışıyorum 2 saat e 3 saat e uyanıyor emmese bile mutlaka uyanıyor.birak uyuyorsa uyusun bebiş 12.4 arası uyku onun gelişimi için çok önemli