elcn4139 kizlar cok yogun bir mama 3 aylik bebegim çekerken zorlaniyor galiba biberondanda 2 delige geçmelimiyim.cunku sıkınca bile akmıyor mama
Oglumcanim_ elcn4139 Bebelac gold kullansanız . Benim de bebeğim 3 aylık ben Gold olanını kullanıyorum bi sıkıntı da yaşamıyor
Egeanul Oglumcanim_ bende merak ediyordum bunu gold ve normal benelac arasındaki fark ne acaba? Ben doyurucu olsun istiyorum gold almıştım