Dilanyaren Merhaba kızlar,17 günlük kızım ilk 12 gün günde 10 defa kaka yaparken 5 gündür günde 3 anca yapıyor.onu da yaparken zorlanıyor ama rengi kıvamı normal oluyor.İyi beslenemiyor mu dersiniz?
fgnrcp2704 Dilanyaren bende 1 aylık anneyim ve herşeye takılıyorum yok kakası niye şöyle yok uyurken niye agzi açık yüzünde bı kizariklok olsa hemen pimpirikleniyorum 😂 bebekler 10 güne kadar kaka yapmayabilir mis 10 günden sonrası sıkıntılıymış ☺️
Mommqueen Günde 3 kere nimet resmen 😁 nasılda belli ilk anneliğinz oldugu 💕 oğlum bi defa yapıyor şükrediyoruz resmen 😂 üç defa kaka çok iyi yani ayrıca günde 4-5 kez bezini değiştryorsanz doyuyordur zaten
Dilanyaren Mommqueen doğru tahmin evet 😂😂İnternetten okuyunca 10 kere yapması lazım diye endişe duydum
Mommqueen Dilanyaren yok canım anne sütü içen bebeklerde günde 5 kereye kadar normal kabul ediliyor kaka üç çok iyi yani oluru bu benim oğlum mama içtiği için + probiyotik desteğiyle günde bi kere ypabiliyor çok nadir 2 kere 😇