Hamileliğimde ve öncesinde bir tel bile dökülmeyen saçım bebeğimin 2 bucuk aylık olması ile birlikte şaşıracağım derecede dökülmeye basladı, dediğim gibi bu zamana kadar hiç böyle bir sorun yaşamamıştım. Bundan öncesinde de herkes hamileliğimde, bebek anneyi tanıyınca saçların dökülecek vs. diyordu. 🤦🏻♀️😅 Tabiki bilimsel bir açıklaması olmalı. Ben inanmıyorum ama bu düşünceyi öyle bir empoze etmişler kii 😂 Acaba hormonlarımız hamilelik döneminde bir değişime uğradı ve şimdi tekrar eski haline dönüyor diye mi böyle bir tepki veriyor çünkü kan değerlerimde herhangi bir sorun yok. Sizler ne düşünüyorsunuz ? ☺️