Elifff Kızım 8,5 aylık 6. Ay aşısından bir tanesi eksik yapıldı 3. Dozu piyasada yok diye bugün aradılar aşı gelmiş yaptırsam bir sıkıntı olmaz sanırım bilgisi olan var mı
busrasahinn Elifff sorun olmaz sanırım hepatiti olmadı bizde 1 aya yakın geç olduk hepatiti üretimde sıkıntı olmuş ulke geneli yaşanıyo bu sıkıntı yani yeni doganlarla 1 aylıklara öncelik verilmiş hatta bu yüzden
Rumeysaaa 3 aşı ve 1 damla şeklinde 6 ay aşıları.. Yanş ebe sizi cagırmıssa ki bu konuda daha yetkili, işin içinde olan biri olduğu için sakıncası olcagını düşünmüyorum