Sunland_ Ben yaklaşık iki ay boyunca reflü yatağı kullandım, reflüsü yoktu ama böyle içim daha rahattı. Boyun kısmı yüksekte kalmıyorsa omurga eğriliği yapacak bir durum yoksa bir şey olmaz bence ama reflüsü varsa dümdüz yatırılması ne kadar doğru bilemiyorum en azından yan yatmalı bence 🤷🏻♀️