asenatrk Asafecrin evet sahilini bende çok beğendim bende İstanbulda yaşıyordum İstanbulda böyle sahil yok geçtim fethiye turistlik yer olmasına rağmen bu kadar ihtişamlı değil sahili falan çok beğendim sadece hava durumuna alışamadım🌸
Asafecrin asenatrk alışırsın cnm bu sene her yer öle İstanbul Silivride oturuyorum Bi güneş cıkıyo Bi gidiyo kaç gündür sürekli esiyo geceleri az az yagmur yagıyo
asenatrk Mavisimbenim sevgi hastanesini kimse önermedi devlet hastanesinide ben beğenmedim medikal parka gittik çok memnun kaldım 🥰 çok iyi ilgilendi ek gıda ile ilgili bilgiler verdi menü verdi nasıl yedirmem gerektiğine kadar herşeyi söyledi 🥰
AkifAkdi_03062021 Hosgeldiniz ordu ya .. umut hastanesinde irfan firat cocuk doktorunu tavsiye ederm ilgisi alakasi cok iyi bi doktor 😊
NurOmVer Eymen20211 Hangi doktor acaba? Kalça ultrasonu için gitmek istiyorum önce gelip randevu almanız lazım dediler. Bi tavsiyeniz var mı?
Eymen20211 NurOmVer valla ben hep acil kısmını kullandım poliklinik kısmını bilmiyorum. Ama tabiki randevu almanız gerekir diye düşünüyorum. Yada en güzeli hastaneyi arayın siz onlar daha sağlıklı bilgi verirler
Bebeksii asenatrk merhaba hoşgeldin ordu’ya bugün hava çok güzel cik bı gez orduyu nasıl güzel bi bak:) Fethiye ye de gitmiştim ama pek bi numarası yoktu burda yaşadığına seviniceksin ilerleyen zamanlarda 😊
Umaypolat asenatrk benim elimde uzman çavuş bizde orduya yeni tayin olduk Bnde sevgi hastahanesinde beş gün önce doğum yaptım