Arkadaşlar oğlum 6 ay 20 günlük artık kafayı yemek üzereyim. Armut, yoğurt, avokado, bezelye alerji yapıyor. Patates, havuç, kabak püresini yapıyorum yemiyor tükürüyor. Hero baby meyveli 8 tahıllı kaşık maması aldım alerji yaptı. Sonra Hero baby nin organik olan yulaflı, pirinçli, muzluyu aldım o da alerji yaptı. Sadece emzirsem sürekli acıkıyor, emmek istiyor, artık büyüdüğü için doymuyor, mız mız çene durmuyor çok yoruluyorum. Allah aşkına bi yardım edin ben ne yapam nerelere gidem 😭 En azından alerji yapmayan doyurucu kaşık maması önerileriniz var mı ?