Melegim1 40ımızın çıkmasına iki gün var henüz korse kullanmadım sezaryen doğum yapmıştım korseyi şimdi alıp kullansam işe yarar mı sizler ne zaman kullanmaya başladınız
Nazliprensesinannesi Melegim1 ben hiç korse kullanmadim Dr um önermesi açıkçası,göbek falanda kalmadı bende,zaten spor geçmişim var,baklavalar kendiliğinden geri döndü sporda yapmadım,vücut yapısıyla alakalı sanırım
Kadifemsii Melegim1 hiç kullanmadım 5 aylıkken eski Halime döndüm . Termal korseler dahaa etkili bence geç kalmış sayılmazsınız
Mertbebek50 Melegim1 bende dogumdan 2 hafta sonra 40 ıma kadar gündüzleri taktım 30 liralık biseydi benimki göbegim kalmadı gibi bisey cok az var belli belirsiz iyi bir markanın alın takın faydası olur bence
Gulumse1 jap 😂😂😂 gece gece ne güldüm ama birşeyde de şansım güldü çok mutluyum her yönden bahtsız bir insan olunca 11 yas çocuk pantalonu giyiyorum. O kadar yani🤣