Berenikom benim kizimda korkar bazı geceler bişi görmüş gibi ağlar bakar bir yere,sonra eşim nazar duası okur,uyur güzel güzel ve bu genelde birii kızıma iltifat ettiğinde olur,ben nazar olduğunu dusunuyorum açıkçası,sizde nazar duası okuyun bol bol ve hayvanlarla korkutmayi bırakın sırf uyusun diye bunu yapmayın,yoksa kalıcı birsey kalır üzerinde,bir şekilde unutur zamanla o konuyu,siz bir daha o geliyor bu geliyor demeyin ki unutsun yavrucak